Döv?

Inlägget publicerades 2010-12-24
klockan 18:39:02
ja då var det julafton då ;) hoppas att ni har fått bra julklappar och att ni är nöjda över dem, jag är då väldigt nöjd med mina specielt med mina högtalare:D jag har altid velat ha ett par med ljud o det fick jag verkligen nu. Hela huset skakar o grannarna undrar nog vad vi gör här, men det bryr jag mig inte om ;) kommer förmodligen vara döv efter denna helg men va fan ;) jag har ju själv klart fått annat bra också men det orkar jag inte skriva om nu ;)
Men jag ska väl vara lite social med dom andra o spela lite kinekt med edvin (julklapp) så vi hörs förmodligen imorgon :)

Kram!

Sjukt bra ljud ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0