Hejsanhoppsan

Inlägget publicerades 2010-12-04
klockan 18:06:06
Hejsanhoppsan det har inte blivit så mycket bloggande på sistone men jag har hellt enkelt inte hunnit gå in på datan och det hjälper ju inte direkt att datorn e seg som en ......., så jag hoppas att jag skickar in datorn snart men som dom flesta som läser denna blogg och känner mig vet ju att jag har en lite ovana att stjuta upp saker och ting ;) men det händer nog någon gång i framtiden iaf ;)

Har varit på min första tävling för i vinter i måndags/tisdags o det blev väl inte riktigt den start på säsongen som jag hoppats på men så är det ibland ;) Har också haft prao hela veckan, eller ja prao och prao jag har varit hos pappa och han jobbar på lindvallen och det säger väl ett o annat, det har blivit en och annan sväng i backen på dagen ist ;) Men nu är det reg. läger här hemma i kalla sälen synd bara att alla andra 95,or är i funäs men dom flesta kommer ju på måndag igen ;)

Har fått en Award av moster här för några dagar sen, jag vet inte riktigt vad det betyder o vad man ska göra men jag kommer nog snart på det så kommer det väl upp ett inlägg om det hoppas jag ;)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0