JUL!

Inlägget publicerades 2010-12-19
klockan 19:38:02
Hej. Nu är jag hemma igen har varit hemma sen ca kl.5 eftersom det blev inställt idag oxå men så är det ibland man kan inte rå på vädret så är det bara, men det blev ju en tripp till Åre iaf så nu har jag sätt de också ;) Men det är synd att jag inte fick tävla eftersom det är långt kvar till nästa GS menmen

Nu börjar det kännas som jul iaf (eller ja nästan) grinchen har börjat visas på tv´n julgranen är pyntad, även fast jag tycker att man ska ta fram den dagen innan jul ;) och det är nästan bara en massa julprogram på tv´n och det bästa av allt det finns hur mycket snö som hellst :D jag har även köpt lite jul klappar men vad det är tar vi inte upp här eftersom det kan finnas personer som läser denna blogg som inte borde få veta det än ;)

Men nog pratat om jul i morgon så har vi friluftsdag i skolan så vi ska vara i kläppen och då har våran tränare varit så snäll att han har lovat att han ska sätta upp en slalom bana åt oss så att vi får träna vilket kommer att bli jätte kul! :D och sen får jag ju sov morgon också eftersom han kommer och hämtar mig kvart över 8 ;) sen när jag kommer hem drar jag direkt till bandyn o spelar lite och sen drar jag och familjen upp på gammelgården och käkar julbord som jag hoppas blir jätte gott, har ju hört att dom är väldigt bra så vi får hoppas på det bästa synd bara att det ska bli så himla mycket folk eftersom det är så litet där men så är det vi får trängas ;)
mennu ska jag lägga ifrån mig datorn en liten stund och umgås lite med dom andra i huset ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0