Långboll är det som gäller okej?!

Inlägget publicerades 2010-12-16
klockan 18:53:08
Hej. nuy har det tagit en sån där tid igen innan jag skriver men jag får tillbaka datorn imorgon så då ska jag skriva mer;)

vi har iaf bandyturnering i skolan nu, det går väl lite sådär för oss men behöver jag inte säga ni får se mer längre ner sen ;) Kan ju säga iaf att vi kommer nog vara den ända klassen i ungärdes historia som förlorat alla matcher i bandy sen sjuan, men vi van långbollen iaf och det är det som räknas ;)

Imorgon drar jag och pappis till Åre för lite tävlingar, det känns som att det kommer att gå bra så vi får hoppas på det ;) M,en nu ska jag dra och packa lirte så höres vi tommorow;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0