Mellandagsrea

Inlägget publicerades 2010-12-25
klockan 11:47:58
Ja nu har mellan dags rean startat då. Jag är ju en sån där mninska som aldrig är iväg på någonting, så självklart har jag aldrig varit på mellan dags rea men jag är faktiskt väldigt sugen på att åka iväg på det nu! specielt eftersom jag fick ett present kort på H&M av morfar ;) Men det blir nog inget i år heller ;) Men vi åker ju till Vemdalen om en vecka så det kanske blir lite shopping då ;)


Ett annat problem som jag har just nu är att jag vet inte om jag ska färga håret? jag är jätte sugen på attgöra det men jag vet inte ;) Vi får väl se hur det blir ;)

Nej nu ska jag fortsätta poppa musik så får vi höras sen :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0