:o

Inlägget publicerades 2010-12-29
klockan 22:25:59
Just nu funderar jag starkt på att kopla in högtalarna i datorn, skruva upp volymen, väcka alla gamla gubbar och tanter på lilla byvägen med musiken och sedan skylla på någon annan!
Herregud, jag har blivit knäpp! jag tror inte att lov är bra för mig för jag klara inte av att vara hemma så här många dagar i rad! :o ni ser ju bara jag har blivit knäpp. Det är tur att vi åker till Vemdalen på måndag annars får jag spunk!
o ingen skickar några sms heller!! :o

Hahaha herregud! :p vad har det tagit åt mig? jag borde fan sova mer eller iaf ta mig ut och göra något förutom att träna, kanske träffa någon vore bra, men nej jag ska sitta här i min ensamhet o ruttna, haha nej nu ska jag försöka få tag i någon och jag skiter i hur sent det är för nu har jag umgänges abstinens ;P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0