Tragiskt!

Inlägget publicerades 2010-12-29
klockan 13:38:04
Nyår närmar sig med storm steg och som vanligt ska jag väl sitta hemma o rutta och det är tragiskt, ja tragiskt e just vad det är. Man hör hur alla planarar kvällen och pratar om hur bra den kommer att bli, jag vill också kunna göra det, men nej då. Mitt tråkiga jag tänker bara sitta hemma med familjen och äta nån jävla anka och tänka på hur roligt alla andra har det! Men jag har bara mig själv att skylla så nu är det som det är ;)
Jag får väl skruva upp musiken på högsta volym och ha min egna lilla fest ;)

Nej nu såg jag precis att det har spruckit upp lite ute så jag tror jag tar mig en tur med vovsen



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0