Brrrrrr!!

Inlägget publicerades 2010-11-12
klockan 17:35:49
Brrrr va kallt det är, mina tår är blå och fingrarna vita och jag sitter inne, borde det vara så? Visst vintern är den bästa års tiden och allt men ibland blir det lite för kallt, o om jag tyckler att det är kallt nu? hur ska jag då klara resten av vintern? det här är ju bara början -.- men men det är bara och dra på sig varmare klöäder så löser sig allt ;) föresten så ska mamma beställa en canada gose (stavning?) åt mig nu i helgen men jag kan inte bestämma om jag ska ha en svart eller marin blå :/ hm... får nog börja fundera på det nu ;)

Det har iaf varit en ganska så lugn dag i skolan idag inte gjort så mycket och jag har då absolut inte lärt mig något;) men till skolan ska man iaf ;)

Nej nu ska jag gå och ta på mig lite mer kläder så får vi väl se om jag tinar upp ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Greta :)

Kul att se att du har en blogg, jag har också en som du kan titta in på om du vill.

Ha en bra fredagskväll.

kram

2010-11-12 @ 17:41:25
URL: http://blogg.andrum.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0