Förlåt

Inlägget publicerades 2010-11-26
klockan 15:24:33

Jag är väldigt ledsen för min dåliga uppdaterning men jag har haft så mycket för mig, Det har varit bal och jag har varit i väg på läger och bara haft allmänt mycket för mig. Men nu ska jag iaf försöka börja igen hoppas jag;). Men Balen var iaf jätte kul med mycket dans och trevligt folk :) Drog direkt från balen till vemdalen för träningsläger det var också väldigt kul faktiskt ;). jag hoppas att jag får lite bilder av Fanny imorgon från balen så ni får se lite för just nu har jag inga ;).

I morgon drar iaf jag, Fanny och Ewe till borlänge för lite shopping, bussen går tio i åtta så det blir ingen sovmorgon den här helgen heller eftersom jag ska upp o åka skidor kl.09.00 på söndag ;)

Men nej nu måste jag dra vi höres imorgon och då får ni förmodligen bilder oxå ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0