Längesen

Inlägget publicerades 2010-11-07
klockan 21:12:59

Ja det var längesen jag skrev nu, men huvudsaken är ju att jag skriver överhuvudtaget ellehur ;)

sitter faktiskt just nu och lysnar just på Petters- längesen, en så sjukt bra låt egentligen ganska så gammal men det gör inget, det är verkligen en sån låt som gör att man börjar tänka, så himla fin!

Men jag ska väl berätta lite om vad denna vecka har bjudit på för det är väl ända det man har en blogg till eller? ;) det har iaf varit en EP-vecka i skolan så där har det väl inte hännt så mycket, men jag var ledig torsdag och fredag för att åka till Trysil för att åka skidor. Det blev två helt perfekta dagar med strålande sol och sten hårt underlag och sen fick jag ju träffa Anna också som jag inte har träffa på mycket länge och det var ju också bra ;).Igår blev det väl inte så mycket var på träning på morgonen i tandådalen och drog direkt från den till jobbet (duschade där ;P) det var faktiskt så lungt där trode att det skulle vara mer men det blev det inte ;) Tur ;)
Idag har det väl varit en lite mindre intresant dag så det behöver vi inte gå igenom så mycket ;)

föresten nu är det bara en vecka och tre dar kvar till balen! hjälp hur ska jag hinna med allt? jag har ju fullt med saker jag ska göra förutom att fixa saker till balen så det blir nog att uppoffra Bandyn den här måndagen och nästa men men det finns saker som är viktigare ;)

Nej nu ska jag inte tråka ut er något mer :) ha det så bra!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0