tjaoo

Inlägget publicerades 2010-11-28
klockan 12:03:44

tjaoo, Hejsan svejsan, tjenare, morsning korsning och tjena mittbena på er allihopa (typ 4 st ;P) har nyss kommit hem från 1½ halv kall timme på lindvallen, lite fin lir till tävlings premiären imorgon, det är sjukt skönt att man bara kan åka upp så här på morgonen och sen är man klar :)

Igår var jag ju iaf i borlänge med fanny och Ewe, det blev mycket  shopping, i allafall för min del tror nog att fanny o ewe började trötna på mig lite där ett tag ;), vi hade iaf väldigt kul spec. på vägen hem i bussen fick lite små kommentarer från dom bakom oss bara ;P

Men snart ska jag ta och fixa till mig lite för snart ä'r det ju lucia krönig så ni får önska mig lycka till ;)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0