3 dagar

Inlägget publicerades 2010-10-13
klockan 22:36:18
Oj nu är det tre dagar sen jag blogga sist men jag har varken haft tid eller lust att gå in på datorn, men jag kan inte säga att min skrivar lust har försvunnit men jag har bara inte orkat gå in på datorn och sen har jag haft kompisrahär så då vill maj u liksom inte direkt sätta sig o skriva så det har blivit som det har blivit ;) men jag kan ju berätta lite kort om vad som har hännt sen sist. I måndas var jag o hämtade mina glasögon i mora och då var Amanda med så vi gick runt lite i affärer och hade det mysigt, i tisdags hade vi en personal aktivitet i malung där vi red islandshästar har inte ridit på flera år så det var skit kul så jag börjar bli sugen på att börja rida igen ;) sen när vi kom hem kom vi inte in i huset för att mamma hade råkat ta in nyckeln som vi brukar ha ute så vi fick ta av en dörr för att komma in men det funka det också ;) sen vid sju åkte vi upp till Olarsgården och åt god mat. Idag har jag inte gjort så mycket tog en liten fika med Stina på bullans vid halv tolv annars har jag mäst suttit hemma. Alltså har det inte hännt så mycket dom här dagarna förutom i tisdas då men annars har det inte hännt så mkt :) men jag ska väl inte tråka ut er i onödan men ett sånnt här lång inlägg så jag säger godnatt så får vi väl se om jag orkar sätta igång datorn imorgon ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0