Fan

Inlägget publicerades 2010-10-06
klockan 14:43:23
Fan säger ja bara, hade engelska prov idag och det gick ju åt helvete! Har nog inte gjort ett sånnt dåligt prov på alla dom 2 ½ åren vi gått i ungärde! O det beror ju verkligen inte på att en viss person tog mina papper och jag fick inte tillbaka dom på hela dagen, och inte alls att jag blev dränkt av hallonsoda och sockerdricka nej inte alls, sånnt händer ju varje dag ;) men men man ska inte klaga på att man gör  ett dåligt prov jag har ju bara mig själv att skylla så ;)men har precis fått bort det sissta läsk klöaddet i håret och nu ska jag sätta på mig en ny tröjja sen bär det av mot malung med Emilia och Lisa eftersom våran sång lärare ville att vi skulle träna lite med dom i malung också så nu måste jag lägga ifrån mig datorn så får vi se om jag skriver något mer ikväll :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0