Foto i högsta hug

Inlägget publicerades 2010-10-04
klockan 21:05:47
Halloj på er slänger in en liten snabbis här har ju inte bloggat sen hm... när fan vare? asså fan jag är fan inte smart ibland asså och det har jag då fått höra ett antal gånger idag haha lite snått idiot förklarad bara ;) menmen man kan ju inte vara smart hela tiden man måste ju vila hjärnan någon gång ;) hade iaf skol foto idag gick väl så där måste jag säga, kände mig som en stel skylt docka på det enskilda fotot ;P Tog kompis kort med Amanda S också hoppas att det blev bra såg inte riktigt hur det blev ;) O spex foto har  vi imorgon också ! gud vad vi tar kort haha ska väl försöka slänga upp lite bilder imorgon och visa hur söta alla blev ;) blev inte så kort inlägg som jag trodde haha men fingrarna gick som trumpinnar så jag hängde bara med ;) men nu ska jag packa väskan till morgon dagens foto tagning och läsa lite på sv läxan så ha det gott igelkott ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0