Halloj alla glada

Inlägget publicerades 2010-10-22
klockan 20:06:59
Hej alla glada! idag är det äntligen fredag och e jag den ända som tycker att veckorna går fort?! jag tycker iaf att veckorna sjukt fort just nu, datumen bara flyger fram och snart ska vi väl börja träna till lucia också! ;) Appropå det så fick jag ett samtal idag där hon på andra sidan linjen frågade om jag hade lust att vara lucia kanditat i år, och det är klart att jag vill! Eftersom jag har varit med på lucia i kyrkan så länge jag kan minnas så måste jag bara vara med som kandidat så är det bara ;) Men hon skulle ia alla fall ringa lite senare om tid för fotografering o det står väl inte på för än det det börjar ringa ;)

Har nästan precis fixat naglarna lite o jag måste säga att jag har då aldrig haft så dåligt nagelack någon gång! jävligt dåligt var det måste jag säga. Köote ett svart och ett turkost när jag var i mora på lovet o dom sög!
jag köpte det turkosa eftersom det såg jätte finnt ut när man kolla på det, ganska så ljust o så men när jag skulle måla naglarna med ddet här om dagen så var det som att jag drog på vanligt geggig målar färg och mörkt var det också. Och det svarta målade jag med idag och det var iaf lite bättre men fortfarande inte bra. Och inte kunde man måla med genomskinligt lack ovanpå för då försvann det svarta! så jag säger bara köp inte: isadora wonder nail  Petrol Posh eller gothic black! men ni får ju vagöra själva men jag tycker att dom suger! ;)


Doften av mat slog mig precis från köket o jag blev plötsligt sjukt hungrig! det blir ost och skink sallad idag, ganska så skönt faktiskt att bara dra i sig en sallad ist för en stor portion av något mastigt så jag ska väl dra mig från datorn och dra och äta och titta lite på Idol

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Haha, nepp ;) :P

2010-10-23 @ 18:02:59
URL: http://youlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0