One Piece

Inlägget publicerades 2010-10-10
klockan 20:26:07

Gud vad jag blev sugen på att köpa en One Piece (mjukis overall) just nu dom ser så sjukt sköna ut och dom finns i så många härliga o fina färger synd bara att dom är så sjukt jävla dyra fr. ca. 1 200:- och uppåt men jag vill ha!! och jag tropr fan att jag ska köpa en men då måste jag ju bestämma mig för vad jag ska ha för färg och mönster eller om jag ska ha något mönster? ;) Men nog pratat om det imorgon åker jag mamma och edvin till mora för att hämta min glas ögon och kolla lite i affärer;) nej nu måste jag sluta för pappa börjar störa sig på ljudet från tangenterna så ha det bra ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: You Lie

Jag hade köpt den lila/orange :)

2010-10-10 @ 21:07:40
URL: http://youlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0