PIIIIIIIIP!!!!

Inlägget publicerades 2010-10-17
klockan 19:07:47

F A N !! va lack jag blir min dator har typ gått sönder :( jag får inte igång den den blir bara svart och självklart ska det hända när man behöver den som mäst! Tänk om den inte går att laga hur gör jag då jag kan ju lixom inte sitta vid den här datorn som jag sitter vid nu eftersom den är alltid bemannad av antingen pappa eller Edvin så det går inte :( Men jag ska väl försöka lämna in den på telia när dom öppna på fjället så ni får räkna med dålig uppdatering efetrsom den här datorn är så seg satt det ar en timme o gå in och vem orkar då bara gå in för att skriva ett lite inlägg? inte jag iaf ;) Men nog pratat om mina "stora" problem ;) kan ist berätta om min dag ;) har jobbat både idag och igår, ganska skönt att veta att man får över 1 000:- nästa månad ;) det var ganska så lugna dagar förutom att folk ska ha sånnt behöv av att komma o vilja ha mat tio minuter efter stängning -.- men eftersom vi är så snälla så lät vi dom äta sin mat i lugn och ro ;) Idag sprang jag hem efter jobbet oxå ganska så nöjd faktiskt ;) Nej gud nu hinner jag inte sitta här o skriva något mer börjar ju skolan imorgon igen o jag måste vara klar med både läsloggen och novellfrågorna! :o aaaa känns inte som att jag kommer att hinna speciellt inte eftersom man ska skriva en dikt om hopp :O men gud nu skrev ja ju ännu mer så hejdå ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0