SNÖ!

Inlägget publicerades 2010-10-19
klockan 19:30:57
Jippey!!! årets första RIKTIGA snö ligger nu på marken och årets första snöbolls krig är nu avklarat :D Det var alltså alldeles vitt ute när man gick utanför hallen efter "bar" marks träningen, Men nu kan man inte riktigt säga att det är bar mark längre o det gillas stark!!!!

Asså finns det något jag älskar mer än snö? nej jag tror fan inte det ;) snöbolls krig, slalom träningar/tävlingar,
-20'c (om inte mer ;)) varma jackor mössor och vantar och allt som hör vintern till är det bästa o mysigaste som finns. Bara att se snö gör att man vill tända en brasa o lägga sig i soffan o mysa med någon man tycker om :)

Nej nu blev det mycket snö i detta inlägg också, och det är säkert många som stör sig på det men vem fan bryr sig ;) Men nu ska jag njuta av snön och träna ölite på engelska läxan till imorgon så ha de gött;)

Kram!


Gammal bild men jag älskar den :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Ja jag tänkte faktist ta den boken men jag skulle ändå läsa en annan bok så jag tog den iställen :) //johanna

2010-10-20 @ 15:22:53
URL: http://www.johannaaaaae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0