Vinter för bövulen!

Inlägget publicerades 2010-10-27
klockan 17:06:53

Sitter just nu och trycker i mig några pepperkakor och en manadarin, jag måste säga att det börjar verkligen närma sig jul nu, ja okej det är ungefär 8 veckor kvar men ändå! ;) och jag måste faktiskt erkänna att julmusten och pepperkakorna är ute i affärerna lite tidigt och jag har alltid sagt att man ska inte äta pepperkakor innan första advent men den här gången sket jag i det o köppte mig ett packet med peppearkakor som jag nu sitter o trycker i mig ;)

Men nog om det, Jag har precis varit och klippt mig blev ganska så njjöd iaf eller jo jag blev nöjd, klippte bort det slitnaste (stavning?) på topparna bara i klippte upp det lite mer gjorde jag inte men det är skönt att få bort lite grann ;) Men det värsta är att jag missa innebandyn! :( det var ju första dan idag och vi ska köra på måndagar och onsdagar tror jag om det inte blir något ändrat, Och då jävlar ska jag och Evelina visa killarna vart skåpet ska stå ;)

Nej nu måste jag gå puss och kram skumbanan ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0