9a2 in my <3

Inlägget publicerades 2010-09-08
klockan 16:12:28
Å va jag älskar 9a2 vann alla matcher idag till och med mot 9a1! kan inte känna mig mer stolt över min klass :D Jag trode att vi skulle förlora men när allt var klart vann vi med 5p, tänk att några få poäng kan göra så mkt ;) Jag kan inte säga att den andra nian blev så glada när dom hörde att vi vann haha blev lite smått arga på oss haha men vad gör det vi vann ju!!! hahaha gud va jag tjatar om det här men det e så jävla kul! undrar hur det känns att komma till skolan imorgon? lite spånnt kanske ;) men men det får man ta ;). imorgon blir det iaf bio på experium , i rymden finns inga kännslor tror jag den heter, tror det kommer bli kul :) nej men nu ska jag buda på min klänning för någon jävel har bjudit över mig! o jag ska ha den där klänningen så e det bara, så jag tror att vi köper den på det fasta priset ist ;)

Kram!







I pretend to hug you until you get here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0