Balklänning

Inlägget publicerades 2010-09-12
klockan 19:37:57
efter att jag nu har skrivit av mig lite på det senaste inlägget måste jag nu skriva om nått roligare ;)
För nu är det ju så här att jag  måste hitta en balklänning till balen som är i november. Jag hittar en massa fina men man vet ju inte vad som är för mkt och vad som är för litet och vilken fårg man ska ha och allt! nej tänk om man hade varit kille det hade varit mkt lättare, Man hade bara behövt dra på sig en svart kostym (som dom också kan ha på skolavslutningen sen också för den delen) dra fingrarna genoom håret och dra på sig ett par skor och dra iväg, men nejdå för oss tjejer är det tusen saker man måste fixa innan balen som t ex. en klänning som inte får vara för fin eller för tråkig, man måste fixa håret och naglarna och man måste sminka sig och hitta rätt skor! ser ni vilken skillnad? nej jag säger då bara det, det är lättare att vara kille ;) Men jag ska iaf kolla både skor och klännig nu när jag åker till uppsala , annars blir det nog en annan som jag har hittat ;)
Men nu ska jag läsa lite på läsloggen så harebra

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0