:D

Inlägget publicerades 2010-09-05
klockan 16:12:39
Mitt humör från i morse har försvunnit! :D för en ny idé kom upp i mitt huvud ( jag vet det e inte så ofta ;)) Jag och min bästaste MALIN ska kanske åka till uppsala och shoppa! :D vi ska bo i morfars lägenhet, han har en i uppsala och en i tärnsjö som han bor i, helt själva (förmodligen:S) o shoppa och bara ha det mysigt, men nu återstår det bara en sak o det är ju om det går eller inte! malin säger att det går bra för henne men nu e det ju mina föräldrar vi snackar om och dom kan man inte alltid lita på, eller ja i allafall mamma kan ju vara lite för överbeskyddnade ibland :( men dom vill ju bara ens bästa så vad gör man inte. Men nu tycker jag faktiskt att jag borde få åka iväg ska ju snart flytta hemifrån och då kommer jag ju få klara mig själv så varför skulle jag inte kunna göra det nu? nej jag tror faktiskt att jag skulle kunna få åka dit och jag ska ju faktiskt åka med Malin och henne kan man lita på :). men jag säger bara hoppashoppashoppas!!! jag VILL! och sen har jag kommit på att om jag åker dit och gör slut på mina pengar så kanske jag slipper köpa min balklänning själv ;D och kanske bara behöver köpa skor och det tycker jag är väldigt smart av mig ;).



Till vänster: Malin Till Höger: Emma
Mycket gammal bild men otroligt söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska till Uppsala ! eller rättare sagt vi behöver det:) ha lite tid för oss själv och ha massa kul :)

Ojjjj, vilkan gammal bild:O

älskar dig greta<3

2010-09-07 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0