En elefant balanserade .......

Inlägget publicerades 2010-09-11
klockan 18:10:51
En elefant balanserade på en liten liten spindel tråd det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant ....." det är bara en av alla barn låtar jag har i huvudet just nu, Var nämligen barnens dag på jobbet idag. Orkar inte en ända skrikande unge till för då får jag spunk! men vad gör man inte för pengar ;) Ska iaf beställa biljetter nu till uppsala ska bli så sjukt kul med min underbara Malin! och eftersom jag inte fick klänningen från tradera så blir det att leta lite bal klänningar och lite smått och gått till balen oxå ;)

En sjukt snygg klänning från dressmeup.se



Hur känner du egetligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0