!!

Inlägget publicerades 2010-09-17
klockan 18:50:55
Fan att det alltid ska krångla! är ju påväg till uppsala som ni vet men det går inte riktigt som det var tänkt.Skulle ju ha åkt tåg från malung till borlänge men nej då då har dom tydligen ändrat så då får jag sitta kvar på bussen som sen kör mig till vansbro (där jag skulle ha bytt tåg) och där släpper dom av oss. Men sen är det ju så att tåget som skulle gå från vansbro har oxå åndrats till buss och den bussen är försenad! så vi som ska vidare till borlänge får stå och vänta i vansbro i 20 min på den där jävla bussen som sen äntligen kommer, men nu är det ju såhär att jag vet ju inte om jag hinner med tåget som går från borlänge vidare till uppsala så vi får väl se hur det här går!Men men jag tror nog jag hinner ;) men nu ska jag lägga ner datorn ett tag så får vi se om det blir nå mer inlägg sen :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0