Kärlek tar tid precis som sås

Inlägget publicerades 2010-09-09
klockan 20:58:52
Jag är kär! och jag menar det. Gud vad jag älskar i rymden finns inga känslor en underbar film säger jag bara :-) som ni förstår har jag precis kommit hem från bion där jag kolla på i rymden finns inga känslor med några tjejer :) mitt favorit sitat: du vet Kärlek tar tid, precis som sås. haha så jävla skön ;)

Men nu e det så att när jag kommer hem och sätter igång datorn är det tradera som först ploppar upp o vet ni vad klänningen är uppe i 480 KR!!!  jag kommer inte att få den :( och jag som verkligen ville det :( men så är det i världen man kan inte få allt man vill :( men ska väl höra vad mamma och pappa säger ;) men nu måste jag dra ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0