läxor

Inlägget publicerades 2010-09-28
klockan 19:06:49

Efter att ha avrit hemma i en och en halv dag känns det som att jag måpste till skolan imorgon, känns som att jag har missat en massa saker och att jag ligger efter rejält men man kan ju inte direkt åka till skolan om man är sjuk så vad gör man inte? Men nu ska jag iaf vara lite duktig och jobba lite matte och so så att jag inte ligger allt för långt efter när jag kommer till skolan. Har oxå fått svar av hon som säljer klänningen från blocket och jag får köpa den för 2 000:- och jag tror faktiskt att jag ska göra det för hon som hade affären i mora hade bara två klänningar i min storlek och det var bara en som var svart och den andra var vinröd och det vill jag absolut inte ha så är det bara! men ska nog kolla in där iaf imorgon när vi är i mora ;) Nej nu måste jag börja jobba för annars kommer det aldrig hända ;)

Kram!
 


Slänger upp en extra bild från juvas oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0