M m m

Inlägget publicerades 2010-09-16
klockan 17:19:38
Ja då var ännu en dag avklarad på ungärde skola, ingen speciell dag idag heller förutom att jag landade på ribban när vi hoppade höjd hopp på idrotten, usch va ont sånnt gör jag blev alldeles illamående och yr efteråt och jag har två stora märken på ryggen ajajaj men jag klarade av resten av dagen med smärtor , tog en alvedon för att få ner smärtan lite o det hjälpte men nu har jag insätt at jag borde inte ta alvedon i skolan , jäklar va spidad ja blev usch jag skrattade verkligen åt allt haha inte normalt men men ibland får man faktiskt vara lite så ;) Men nu är det iaf dags att börja packa grar ju till uppsala imorgon :D ska bli så sjukt skönt och roligt! funderar faktiskt på att  ta med mig mina nya skor synd bara att det låter så när man går bara ;) men men det gör väl inget eller? ingen mer än malin känner mig ju;)


Dom nya skorna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag lär böjar packa nu. lite såmt panik har lixom ingen aning vad jag ska välja för kläder. Ta skorna! känner mig inte så lång då:D

PUSSSS<3

2010-09-17 @ 16:19:37
Postat av: Johanna

Snygga skor! :)

2010-09-17 @ 20:59:10
URL: http://www.johannaaaaae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0