No suger

Inlägget publicerades 2010-09-14
klockan 19:58:01

sorry att det inte blev något inlägg igår men jag orkade verkligen inte skriva. Dagen i skolan idag har iaf varit ok, har inte lärt mig nått nytt idag heller speciellt inte på NO´n! usch jag lär mig verkligen ingenting på dom lektionerna och vi ska ha prov nästa vecka! Det var till och med några som gick till rektorn idag och sa att våran lärare SUGER! nej nu ska vi inte vara elaka här men han gör verkligen det. Men annars har dagen varit ganska okej den gick förvånandsvärt fort iaf ;)

Men nu till något helt annat, jag har nog iaf hittat en klänning, eller ja nästan iaf kan inte riktigt bestämma  mig vilken av dom två jag har hittat som jag ska ha bara ;) Men båda är verkligen jätte fina och den ena är kort och den andra lång så det är två helt olika klänningar bara att båda är svarta ;) Men nu ska jag sätta mig och äta min rostade macka med smörstekta kantareller på medans jag tränar på engeskan som vi har till imorgon och imorgon är ju min favorit dag på hela veckan för jag har ju sång lektion :D

 KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0