ont i fötterna

Inlägget publicerades 2010-09-18
klockan 17:15:43
Ja då var man några hundra kronor pankare då ;) tänk va sjukt mkt fint det finns egentligen hade kunnat köpa mkt mer saker men jag är nöjd med det jag har köpt :) orkar inte räkna upp allt men har iaf hittat ett par skor till balen som är både fina och sköna, älskar dom verkligen! vi köpte oxå ett par varsina raggsockor med foder i så sjukt sköna! så nu sitter vi fram för tv med sockorna på och vilar upp fötterna för att snart gå iväg till thai restaurangen här runt hörnet och äta upp oss lite;) Men först ska jag vara lite social o lägga ifrån mig datorn ett tag ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så mycket för chokladen, har redan smakat lite och den var supergod!

Jag hade ju skrivit en välkomstlapp till er också, men den glömde jag såklart att lägga fram, haha. :)

Hoppas ni hade det riktigt kul och att ni shoppade massor! Ni får gärna låna lägenheten igen någongång om ni skulle vilja :)

Kram

2010-09-19 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0