Sjuk

Inlägget publicerades 2010-09-28
klockan 09:53:35

Åkte hem från skolan igår för att jag hade ont i magen o mådde illa och just nu sitter jag här och har ont i huvudet, usch jag gillar verkligeninte att vara sjuk! men man måste ju vara sjuk nån gång så ;) Men nu har jag iaf bestämt mig och lagt ett bud på 2 000:- för en bal klänning, men nu är det ju så att bara för att jag har bestämt mig har det precis ringt en tjej som vi har försökt att få tag i o säger att vi kan komma o kolla på balklänningar i mora imorgon och tänk om jag hittar en jätte fin klänning då? vad ska jag göra då?! men jag älskar ju verkligen den klänningen som jag lagt ett bud på så vi får väl se hur det blir. Men nu ska jag gå o stoppa i mig lite alvedon o se om huvudvärken släpper lite.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0