träning

Inlägget publicerades 2010-09-06
klockan 19:47:20
Nyss hem kommen från ett gym pass i hallen, sitter nu och tittar på 2 and ½ men , gud jag älskar verkligen det där programet så jäkla kul! ;) får en verkligen på bättre humör :).
  Idag fick jag oxå reda på att det är nästan helt spikat att vi kommer ha våran bal nu i november, lite smått panik!, jag som hade hoppats på att ha den i vår då det är slutet på allt fast det är ju bättre att ha en bal eller ingen alls som det var tänkt först så man ska inte klaga. Så det är väl bara att börja leta klänning för det är ju inte så långt kvar nu ;). hoppas bara att man inte blir bal drottning! jag vill verkligen inte! det kanske låter lite konstigt eftersom det är det dom flesta vill bli men jag vill inte, fast det är ju klart om man nu blir det så e det ju så jag skulle ju inte direkt sätta mig ner och gråta ;).
 Nej men nu ska jag börja leta klänning och träna lite på sv lexan så det blir väl ett inlägg imorgon igen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0