Uppsala

Inlägget publicerades 2010-09-10
klockan 15:18:29

Ja nu är det iaf klart att jag och Malin åker till uppsala på fredag efter skolan :D vi kommer ha det så sjukt kul längtar verkligen! :D jag och mamma ska sätta oss ner och kolla på tåg ikväll, synd bara att man ska på i en sånn håla! måste förmodligen byta buss en gång och sen byta till tåg som jag måste byta två gånger, Nej visst kan sälen vara bra men när man ska ta sig nånstans är det verkligen omöjligt! Men det löser sig nog ;) Nej nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag lägga undan datonr ett så får vi se om det kommer något mer inlägg senare ikväll :)


Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta vad kul det kommer bli!!!:D du och jag i en stor stad, eller är det en stor stad? äsch skit samma:) men öj jag ringer dig senare i kväll om du är hemma då:) PUSSSSS<3

2010-09-11 @ 13:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0