Dumpad!

Inlägget publicerades 2011-04-09
klockan 10:00:13
Fan va dåligt jag har sovit inatt! vakna minst tio gånger av att det lät som att hela huset skulle rasa :s O det blåser fortfarande lika mycket, lite små läskigt faktiskt :o

Blev ju ingen bloggning igår kände att jag inte hade riktigt med tid eftersom Sofia var här, men vi hyrde en film iaf gjorde tacos o bara myste och pratade om våra problem ;) Men senare på kvällen dumpade hon mig o åkte hem så jag la mig i sängen o kollade på en till film innan jag somnade.
Idag kommer jag förmodligen inte göra så mycket eftersom jag är så himla förkyld men jag kanske får lite sällskap ikväll men det visar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0