Flum?

Inlägget publicerades 2011-04-19
klockan 21:29:02
Flum? jag? nej skulle inte tro det lite allmänt konstig ibland okej nästan alltid bara men va fan, ska man inte vara det då? tänk va tråkigt om alla var tråkiga o sura hela tiden! nej då är det bättre att vara lite konstig ;)
Och okej då jag är lite flum då och jag förstår inte hur folk står ut med mig men det är sån jag är och jag tänker inte ändra på mig. Tycker lite synd om dom ska gå fyra år på gymnasiet med mig ;P

Nu har jag iaf kommit hem från slalom träning, gick piss men så är det ibland. Men imorgon kanske det blir sista träningen så vi avslutar med tårta o saft och kör lite parallell, gillas starkt!!
Skulle vilja gå o lägga mig nu men eftersom kussarna är här kanske det är lite oförskämt? men va fan jag tror inte att dom bryr sig jag sitter ju lixom här och jag tror inte direkt att dom märkt att jag är borta ;)

Men godnatt iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0