godmorgon?

Inlägget publicerades 2011-04-28
klockan 12:43:13
Godmorgon eller ska man säga godmiddag? Usch vad fort lovet går det är redan torsdag och jag kommer aldrig hinnamed o göra det jag skulle vilja göra :s Men lovet har iaf varit toppen än så länge så jag ska väl inte klaga ;) Ikväll drar jag med Linnéa till Experium o kolla på Bio, blir Hur många lingon finns det i världen har inte så höga förväntningar  så vi får väl hoppas att den är bra :)
kommer inte bli så mycket bloggande nu resten av lovet för tydligen har jag överskridit internett mängden på min dator för den här månaden så om jag ska gå in på datorn måste jag gå in på den stationära och det är så drygt ;)
Menu vet ni det iaf, nu ska jag spela lite Sims som jag inte har gjort på flera år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0