Härligt väder! :D

Inlägget publicerades 2011-04-06
klockan 14:53:46
Har nyss kommit hem från skolan o sitter nu ute i den härliga solen! Fan va skönt det är med fint väder, har redan glömt bort den regniga dagen som förstårde mig dag igår ;) Men ikväll blir det iaf träning igen men nu i fint väder iaf, synd bara att snön ska töa så mycket kommer ju bli slask i backen :(

Föresten idag är det sista dagen som resten av familjen är hemma, så från och med imorgon fram till på söndag är jag ensam hemma! :D Sofia kommer o gör mig sälskap på fredag men på lördag får vi se vad det blir ;)

Nej nu ska jag sätta ifrån mig datorn lite o mysa i det härliga vädret, bli lite brun i ansiktet också kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0