Home!

Inlägget publicerades 2011-04-13
klockan 15:20:24
Då var man hemma från ännu en i skolan. Dagen började med att vi hade nationellt prov i engelska uppsats kan ju inte riktigt säga att det gick bra, så sjukt konstiga ämnen o skriva om :s men man ska väl kunna skriva om allt ;).
Resten av dagen kommer jag förmodligen inte göra så mycket blir nog att vila lite eftersom jag fortfarande har ont i huvudet av snuvan och krachen igår, och sen blir det ju en tidig uppgång imorgon eftersom jag ska vara föråkare på Sälen cup. Kommer ju vara sjukt bra väder imorgon också så jag måste ju vila så jag orkar med o steka lite också ;)
Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn o gå ut i solen en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0