Inte mycket skola

Inlägget publicerades 2011-04-10
klockan 17:56:27

Nu snart kommer resten av familjen hem, ganska så skönt faktiskt men det hade ju inte skadat att vara ensam en liten stund till men också lite skönt att man slipper göra allting själv ;)

Den här veckan blir det inte så mycket skola, åker till Björnrike imorgon kväll o tävlar där på tisdag sen är jag i skolan på onsdag sen är jag ledig på torsdagen sen är jag i skolan på fredan och eftersom det är nationellt prov på onsdag blir det ju inte så mycket "skola" då heller ;) Men det är bara skönt ;)

Men nu ska jag värma lite mat och sen har jag lovat mig själv att gå o lägga mig tidigt ikväll, hoppas jag ia

Men hare så bra så länge! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0