Jag vet!

Inlägget publicerades 2011-04-03
klockan 16:50:43
Jag vet jag har varit sjukt dålig på att blogga nu på slutet, men jag har verkligen inte velat eller haft något att skriva om.
Men det har iaf hänt mycket under tiden jag har varit borta, jag har lyckats nå en av mina drömmar, jag kom in på elit gymnasiet i malung, jag har varit i gällivare på YJSM, jag har skadat mig o gjort en massa annat tok.
Annars har detr bara varit det gamla tråkiga o inget nytt, men det är så mitt liv ser ut just nu ;)

Eftersom jag läser Paow´s blogg såg jag att 118 800 har gjort så att man kan skicka mms nu, o precis som paow var jag ju tvungen att testa detta så jag gjorde precis som henne o skickade in en bild på mig o frågade vilken kändis jag är lik


Bilden:


Svaret jag fick av 118 800:
tja sötnos! Du ser precis ut som en ung Megan Fo, fast kanske ännu snyggare! Skulle inte förvåna mig om du växer upp och blir fotomodell eller kanske skådespelerska! Ha en toppendag! kramar från oss på 118 800.

Ja det var ju inte helt fel att få det svaret, efter min dåliga start på dagen blev den med det här svaret iaf lite bättre! ;)

P.S. testa ni också lite kul faktiskt ;) D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0