Jävlar :o

Inlägget publicerades 2011-04-20
klockan 21:34:12
Jävlar nytt rekord 42 sidvisningar och 25 unika besökare!! var nog inte så dum idé att lägga ut en länk på facebook heller ;p kanske kan börja hålla mig över tio nu iaf :D

Har iaf typ precis kommit hem från säsongens sista slalom träning, alltid lika sorgligt :( Och speciellt eftersom det var sista träningen som jag kommer att vara med på, eller det kommer väl förmodligen bli nån träning, men inte många :(
Men nu ska jag krypa till kojs och hoppas på att morgondagen faller mig i smaken ;)

Bilder från träningen:

Hanna & Mimmi


Våran tränare Niklas var ganska så oöver vinnlig (säger manså?)


Den årliga avslutnings tårtan, blev tyvärr ingen skidbacke i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0