Rätt!

Inlägget publicerades 2011-04-19
klockan 16:33:56
Eftersom det blev fel storlek på skorna som jag beställde från nelly här för ett tag sen så skickade vi tillbaka dom, och det måste ha blivit något fel eftersom det har tagit sån himla tid men nu har jag iaf skickat ett mail till nelly o dom ska tydligen komma nu i veckan så jag hoppas! får väl se om det blir dom skorna sen då eftersom jag har sätt att vi nu är två stycken som har beställt dessa skor ;P Men va fan spelar det för roll om man har lika dana skor licksom? man går väl ändå inte runt o kollar på vad folk har för skor, eller? ;)
Kanske hittar några när jag är i Uppsala också så vi får se om det blir dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0