Shouting from the rooftop

Inlägget publicerades 2011-04-21
klockan 22:42:44
tjenis tjenis, sitter just nu o uppdaterar min iPhone med den senaste uppdateringen, som tar liiite för lång tid. Är så sjukt trött så jag tror att jag somnar på tangent bordet snart ;)
Men nu har jag iaf bokat biljetter till Uppsala :D vi åker på Söndag o stannar till på Tisdag, ska bli så skönt att bara få komma bort ett tag och slippa tänka på allt som snurrar i mitt huvud just nu och bara ha det skönt!
själv klart kommer det ju bli en massa shopping också, måste ju hitta ett par skrikiga skor till skolavslutningen, följer ju inte riktigt strömmen med vita maräng klänningar o svarta skor, man måste ju kommas ihåg på nått sätt, så varför inte bryta trenden lite? ;)

Men nu ser det faktikst ut som att det har laddat klart här så jag ska väl klicka av datorn o börja göra mig iordning för sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0