Snart hemfärd

Inlägget publicerades 2011-04-26
klockan 13:40:13
Ja då var det snart hemfärd då :( vill inte hem! det har varit så himla skönt att vara borta ett tag men nu är det slut och det är bara att åka hem igen. Har lite smått dåligt samvete för att jag har köpt så mycket, men det är ju ändå inte sååå jätte mycket.  Det jag egentligen verkligen behöver är ett par nya skor eftersom dom jag har är så sönder så dom rasar sönder när jag har dom på mig, men snäll som jag är köper jag ett par skor till mamma ist, jag funderar verkligen på att gå bort och köpa ett par men dom är ju sä dyra :/ men vi får se hur det blir nu ska jag iaf börja packa lite så kanske vi hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0