Sommar jobb

Inlägget publicerades 2011-04-18
klockan 19:51:58
Jävla sommar jobb! Här vill man åka till uppsala i två dagar o shoppa o ha det kul med Fanny, men då ska sommar jobb tas upp i diskutionen. Va fan de e klart att jag vet att jag måste ha ett sommar jobb o jag letar! O tror dom att jag ska göra av med 7000:- på två dagar eller?! Nej det ska jag inte! o sen att jag gör en stor grejj av det? fan heller det är väl ni som tjatar! O nu låter det till och med som att jag måste betala tåg biljetterna själv. Nej jag blir bara så less på allting! Jag måste fan bort härifrån ett tag om det så bara är till härbrett i en natt jag orkar fan inte med min familj o allt som händer just nu det är bara för mycket!
Allt är för mycket just nu!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka skölja bort gråten som sitter i halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0