Stor städning!

Inlägget publicerades 2011-04-23
klockan 20:01:15
Har nu stor städat hela mitt rum i 4 och en halv timme, känner mig ganska så duktig faktiskt! :D Jag vet att ni tänker att det är lördag och påsk o allt vad det nu är, men jag fick nå ryck och hade bara sånn lust att börja städa och när jag ändå höll på kunde jag ju ta en rejäl en ;) Det ända jag inte har gjort är att städa ur garderoben men det gör jag en annan dag ;)
Annars har dagen varit ganska så slapp drog o skulle fika med Linnéa vid tolv med det blev en glass vid hallen ist. Sen följde jag med familjen upp på fjället o kolla runt lite och sen har jag ju städat och ätit påsk mat och nu sitter jag här ska alldeles strax gå o äta fruktsallad och sen ska jag börja packa för Uppsala! är så sjukt taggad, ska bli så himla kul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0