Tjaoo

Inlägget publicerades 2011-04-04
klockan 19:59:04
Tjaoo alla glada! Dagen idag har gått ganska så fort hade NO nationella i skolan som förövrigt gick helt okej eftersom jag inte kunde ett piss, fast det är ju klart om man inte pluggar kan man inget heller ;) att jag aldrig ska lära mig att man måste plugga!
När jag kom hem tröck jag i mig lite mjölk i flingor och två muffinsar (herregud måste sluta med sånnt där inte bra inte bra) sedan drog jag iväg till gymmet för lite snabb träning eftersom jag har sån träningsverk från i lördags.
Men nu sitter jag här iaf o ska väl snart hoppa in i duschen känner mig lite äcklig just nu, men sen bli det väl inte så mycket mer, blir väl att börja ladda inför morgondagen ;)

Kramisen!

P.S. Något jag hatar är när folk skickar ett sms och man svarar på det men sen får man inget mer svar, vafan de var ju den personen som börja inte jag då borde den väl fortsätta skriva inte bara ett tja ;) eller? D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0