Tråkigt!

Inlägget publicerades 2011-04-07
klockan 20:37:39
Har så himla tråkigt just nu! Vet inte vad jag ska göra heller känns som att jag bara går o stoppar i mig saker hela tiden ;P Men men ska väl gå o lägga mig snart ändå eftersom jag måste gå upp tidigt imorgon för o gå ut med vovve ;) Men jag ska väl plocka ihop lite på rummet nu eftersom Sofia kommer imorgon, vill ju inte att hon ska få sig en chock ;)
föresten vore jätte snäll om någon skulle kunna förklara för mig hur man länkar till sidor och "bäddar in" youtube klipp eller va det heter ;) Tack på förhand ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Gå in på designadinblogg.se och leta dig fram ;)

2011-04-08 @ 14:51:59
URL: http://youlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0