Tro inte på ett ord jag säger för allt är sanning!

Inlägget publicerades 2011-04-20
klockan 16:26:44

Heyy Ya! Haft en bra dag? de har jag, eller jag den har väl inte varit nå mer annorlunda mot någon annan dag men jag mår iaf lite bättre idag än vad jag har gjort dom två senaste dagarna :) Har iaf precis kommit hem från gymmet där jag kört lite på crosstrainern (stavning?) Hade egentligen tänkt springa lite på löpbandet eftersom jag verkligen fasar för att springa ute, men eftersom den var upptagen blev det den andra saken ist ;)
Men nu ska jag värma på lite gulasch soppa o byta om lite för att sedan åka upp på (troligtvis) sista träningen på snö för säsongen, och vi avslutar med parrallell o tårta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0