Hello!

Inlägget publicerades 2011-08-11
klockan 23:33:32
Hello blogg readers! sitter nu hemma i min säng i Sälen och har precis fått igång internettet i min nya dator, känns så jävla gött att äntligen ha en egen dator igen! Det är alltså en utav presenterna jag fick i onsdags fick även ett överkast till sängen i lägenheten plus en lakan sätt och en handduk, kanske inte dom roligaste sakerna (förutom datorn) som man kan få kanske men det behövs! idag fick jag ytterligare några presenter av mina underbart gulliga vänner, fick ett par jätte fina örhängen och en ring av Emelie och Lisa och ett jätte fint hjärta av Johanna! Ni ä-r så gulliga! :D men nu ska jag sätta igång en film och mysa ner mig i sängen så ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0