Inte redo!

Inlägget publicerades 2011-08-16
klockan 13:23:52
Känner mig inte alls redo att börja packa in i bilen och dra till malung för att sedan börja skolan imorgon! Inte än.Jag hör hur mina gamla klass kamrater pratar om hur kul det ska bli att flytta, att få komma bort härifrån och börja om på nytt. Men jag som bara flyttar 6 mil bort är inte alls redo, jag är inte redo för ett nytt liv. Nej jag vill vara hemma ett tag till och att vi ska åka till Österike på lördag gör inte saken bättre. Men man för göra det bästa av saken för det kommer ju förmodligen bli bra till slut! Men just nu känns allt bara förjävligt rent ut sagt. Men bara vi kommer iväg i bra tid iad gkommer det nog ordna sig!
känner att bilden passar in på mitt humör just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0